Skip To The Main Content

Werken bij USG MarCom

Elke dag werken er verspreid over ons land rond de 150 USG MarCommers voor honderden opdrachtgevers. Dat doen ze samen met  de 12 accountmanagers die kind aan huis zijn bij bijna alle bedrijven en marketingcommunicatieafdelingen van ons land. Allemaal delen ze een enorme gedrevenheid en hebben plezier in om mensen en bedrijven vooruit te helpen en succesvol te maken. Niet omdat het moet, maar gewoon, uit oprechte interesse en nieuwsgierigheid. Uit liefde voor hun vak.

Met elkaar vormen we een hechte club mensen van en voor marketingcommunicatieprofessionals. We vinden het belangrijk onszelf te blijven ontwikkelen en te blijven leren van elkaar. We zorgen voor de juiste verbindingen tussen professionals en organisaties. We delen kennis en expertise en het laatste nieuws over ons vakgebied. Zo helpen we elkaar met de ontwikkelingen van onze carrière en bedrijven met het oplossen van hun marketing- en communicatieproblemen. Zo blijven we kennis– en sparringpartners voor professionals en opdrachtgevers.

We zijn altijd op zoek naar collega’s die net zoals wij houden van uitdagingen. Professionals die een stap verder durven te gaan, soms ook buiten geijkte paden om. Marketingcommunicatieprofessionals die ambassadeurs zijn van hun vak. Herken jij jezelf hier ook in? Kom bij ons werken en check de vacatures die we op dit moment open hebben staan: 

 MarCom Professional

 Accountmanager

Recruiter

 
Wil je aan de slag voor een van onze opdrachtgevers? Bekijk de opdrachten en vacatures.

Werken bij de Rijksoverheid

Ben je een communicatieprofessional met ervaring bij of affiniteit met de Rijksoverheid en wil je werken op één van de interessante interimopdrachten bij de Rijksoverheid?

Sinds 2014 is USG MarCom ​partner van de Rijksoverheid. Wij zijn medeverantwoordelijk voor de raamovereenkomst voor de inhuur van communicatieprofessionals voor de Rijksoverheid en koppelen de juiste professionals aan mooie opdrachten. Wij hebben projecten voor communicatieadviseurs, campagnemanagers, persvoorlichters/woordvoerders, informatiespecialisten en online adviseurs.  

Als je bij ons ingeschreven staat word je als eerste benaderd bij een passende opdracht en ook uitgenodigd voor kennissessies! Wij hebben een groeiende club van communicatieprofessionals in dienst die opdrachten uitvoeren. Daarnaast bemiddelen we ook op basis van detachering en werken we met zelfstandig ondernemers.

Enthousiast? Schrijf je vandaag nog bij ons in of ​stel je vraag aan: Kitty Lemckert. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
​Marieke: ​“Van accountmanager tot recruiter: we hebben allemaal een marketing – of communicatieachtergrond. We spreken de taal. Daardoor kunnen we goed meedenken en zijn we een kritische gesprekspartner.” 
Daphne: ​“Je moet je niet anders gedragen dan je bent. Dan ben je niet echt. En dat voelen anderen. Als jij je afstandelijk opstelt, word je nooit close.” 

Vertrouwen. Ruimte. Eigen verantwoordelijkheid. Zelfstandigheid. Flexibiliteit. Het zijn maar enkele van de omschrijvingen die we terugkrijgen als het gaat over de manier waarop we met elkaar omgaan. Natuurlijk blijven we kritisch naar elkaar en naar onszelf, maar altijd opbouwend en motiverend. Elkaar blijven uitdagen uit de comfort zone te gaan. Anders durven te denken door jezelf te zijn. 

Gezelligheid vinden we net zo belangrijk. Ga met ons mee op wintersport of doe mee met een bootcamp. En dan hebben we het nog niet eens over onze feesten...

Eelco: ​“De beste recruiter is geen recruiter, maar zichzelf.” 
Carolien: ​“Jullie hebben mijn ogen geopend. Meer gebracht dan ik ooit had kunnen hopen.’ Dat soort reacties streven we na. We willen mensen blijven verrassen. Dat kunnen we ook. Omdat we verder kijken dan de vraag. Verder kijken dan het hier en nu.” 
Wieke: ​“We komen niet alleen bij klanten op bezoek als ze iemand nodig of een probleem hebben. Opdrachtgevers polsen ons evenzo over vakinhoudelijke ontwikkelingen, en dat doen ze alleen als ze je vertrouwen. Als je open en eerlijk naar elkaar bent. Dan pas zit je vooraan het gesprek, en kun je meedenken, meebouwen en meebewegen.” 
Copyright 2014 USG People